13 Şubat 2009 Cuma

YENİ SINIFIMIZ

Şükür Allah'a ki sonunda yeni okulumuz bitti.
Biraz git-gel yapsak da 2.dönem artık hep kendi okulumuzdayız.
Bu okulu bizim için yeniden ve sıfırdan inşa ettiren
belediye başkanımız Mustafa Sarıgül'e de ayrıca çok teşekkür ediyoruz.
Okulumuzun ilk günü bizi özellikle sınıfımızda da ziyaret edip,
tek tek bizimle resim de çektirdi.
Biraz da sınıfımızdan kareler paylaşmak istedik sizinle...

İşte yeni, güzel ve düzenli sınıfımız .
İnşallah ilk günkü gibi temiz,güzel ve düzenli tutabiliriz.
En kısa zamanda okulumuzun bahçe ve dış görünüşünü de sizinle paylaşacağız. Şiddetli yağmur dolayısıyla resimleyemedik.

Allahım; ülkemizdeki her çocuğa böyle güzel okullarda, güzel öğretmenlerle eğitim alma fırsatı ver.




4 yorum:

Adsız dedi ki...

hocam ya ne zaman çektiniz bu resimleri hiç haberimiz yok ama benim haberim olmaz çünkü bu gün salı foklörde çok yoruldum dünde resimlere bakamadım ve geçen hafta çok zordu o yüzden haberim yok

zeynep e.

Adsız dedi ki...

hocam ya ne zaman çektiniz bu resimleri hiç haberimiz yok ama benim haberim olmaz çünkü bu gün salı foklörde çok yoruldum dünde resimlere bakamadım ve geçen hafta çok zordu o yüzden haberim yok

zeynep e.

Adsız dedi ki...

ah sarıgül 1 atkı vermedin

Adsız dedi ki...

NE GÜZELDİ O GÜNLER KEŞKE YİNE YAŞASAK YAAAAAA ZEYNEP E